Kotva
Rozvrhy
i-Škola přihlášení

Přihlášení do školního systému zde

 
 
Aktuality
Finanční odměna za sběr kaštanů a žaludů
7.11.2017

Finanční odměna za sběr kaštanů a žaludů

 

Celkem bylo nasbíráno 1 600kg kaštanů a žaludů. Nejvíce kaštanů a žaludů nasbírala

Daniela Hauptigová ze 4. A 251kg kaštanů.

Peníze za nasbírané kaštany a žaludy je možno osobně vyzvednout od 3.11. do 10. 11.

ve školní družině od 6.00 – 8.00hod. a  od 11.40 do 16. hod., nevyzvednuté peníze po 10. 11.  budou předány dětem. Finanční odměna 1kg kaštanů = 3Kč.

 

3. 11. 2017  Hana Kykalová

VOLBY
11.10.2017

Dne 20.10. ukončení vyučování ve 12:35 z důvodu konání voleb

Sběr kaštanů
18.9.2017

Sběr kaštanů

Sběr kaštanů bude zahájen dne 25. 9. 2017 každé pondělí od 7. 45 do 8. 20hod., prosím, aby větší množství kaštanů bylo již zváženo při předání.

 

ŠD - Ředitelské volno 29. 9. 2017
8.9.2017

Dne 29. září bude ředitelské volno, v případě potřeby školní družiny je třeba nahlásit do 15. září 2017. 

Nový systém
30.8.2017

Oznámení pro rodiče:

Od letošního školního roku přecházíme na nový informační systém, který nahradí stávající iškolu. Přístup pro rodiče bude předán na třídních schůzkách v září. Přístup přes webové stránky školy je v současné době nefunkční.
Stránky jsou aktuální a připraveny na nový školní rok 2017/2018
29.8.2017

Stránky jsou aktuální a připraveny na nový školní rok 2017/2018

 
 
Mapa webu
A
A
A

5.B MOTIVACE ke ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI, Mgr. Libuše Sochorová

Vloženo: 13.11.2017 | Autor: Putiskova | Zobrazeno: 44x | Zatím neupraveno

5.B MOTIVACE ke ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI, Mgr. Libuše Sochorová

To, že žáci čtou stále méně častěji a mají obecně problémy s porozuměním textů, vychází z různých příčin, avšak jedna z nich je jistě nízká motivace. Abychom toto změnili, snažíme se žáky motivovat ke čtenářství co možná nejefektivněji. Vybíráme poutavé texty, spolupracujeme s místní knihovnou, kam pravidelně docházíme, pracujeme s interaktivními texty v ITC, zařazujeme skupinové učení, kdy pomáhá asistent pedagoga, který pomáhá společně s učitelem žákům s dys- poruchami, snažíme se propojit čtení s reálným životem a účastníme se různých projektů na podporu čtenářské gramotnosti.