Kotva
Rozvrhy
i-Škola přihlášení

Přihlášení do školního systému zde

 
 
Aktuality
Uzavření družiny
20.6.2018

Družina je v době ředitelského volna dne 29.6.2018 z důvodu nezájmu uzavřena.

Zápis do prvních tříd
13.4.2018

Výsledky se dozvíte zde

Ředitelské volno 7.5.
12.4.2018

Dne 7.5.2018 je ředitelské volno

Družina
12.4.2018
Dne 30. 4. a 7. 4. 2018 bude ředitelské volno. Zájem o školní družinu je třeba nahlásit do 20. 4. 2018.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
12.4.2018

Dne 17.4. od 16:30 se konají třídní schůzky

ředitelské volno
12.4.2018

Dne 30.4.2018 je ředitelské volno

Doplatek do ŠVP
16.3.2018

Do konce března prosíme rodiče žáků, přihlášených do ŠVP, aby uhradili doplatek.

Školní družina
16.3.2018

Školní družina je z důvodu nezájmu dne 29.3. 2018 (velikonoční prázdniny) UZAVŘENA.

Termíny přijímacího řízení
27.2.2018

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy určuje časový rozvrh konání písemných testů 1. a 2. termínu jednotné zkoušky pro 1. kolo přijímacího řízení do 1. ročníku oborů středního vzdělání s maturitní zkouškou k termínům stanoveným ve Sdělení MŠMT, kterým se určují konkrétní termíny konání jednotné zkoušky ve školním roce 2017/2018. Více v sekci informace výchovné poradkyně

Zápis
16.2.2018

Dne 12.4. se koná zápis do prvnních tříd

Zábavné odpoledně pro předškoláky
16.2.2018

Dne 8.3. se koná zábavné odpoledně pro předškoláky

Odevzdání přihlášek
9.2.2018

Do 1.3.2018 je nutné odevzdat přihlášky na střední školy

 
 
Mapa webu
A
A
A

5.B MOTIVACE ke ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI, Mgr. Libuše Sochorová

Vloženo: 13.11.2017 | Autor: Putiskova | Zobrazeno: 615x | Zatím neupraveno

5.B MOTIVACE ke ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI, Mgr. Libuše Sochorová

To, že žáci čtou stále méně častěji a mají obecně problémy s porozuměním textů, vychází z různých příčin, avšak jedna z nich je jistě nízká motivace. Abychom toto změnili, snažíme se žáky motivovat ke čtenářství co možná nejefektivněji. Vybíráme poutavé texty, spolupracujeme s místní knihovnou, kam pravidelně docházíme, pracujeme s interaktivními texty v ITC, zařazujeme skupinové učení, kdy pomáhá asistent pedagoga, který pomáhá společně s učitelem žákům s dys- poruchami, snažíme se propojit čtení s reálným životem a účastníme se různých projektů na podporu čtenářské gramotnosti.