Kotva
Kalendář akcí
35. školní týden
Online škola

Přihlášení do školního systému zde

Rozvrhy
Mapa webu

Lyžařský výcvik - Loučná pod Klínovcem

Vloženo: 11.1.2017 | Autor: Putiskova | Zobrazeno: 10555x

termín 9.1 - 13.1.2017

Den 1

Po příjezdu na chalupu Koruna, jsme se ubytovali. K obědu jsme měli gulášovou polévku a hovězí na česneku a bramborový knedlík. Po vydaném obědě jsme se vydali na průzkum okolí,  první lyžování a bobování. Lyžaři se rozdělili na dvě skupiny: lyžaři a začátečníci. Začátečníci si prošli základními pvky (zastavení v pluhu). Nelyžaři si udělali závody na sněhu. Nakonec jsme vyhlásili hromadnou koulovačku  a  žáci postavili stavby ze sněhu. Poté jsme se všichni vrátili jak sněhuláci rozehřát zpátky do budovy, na svačinu a menší odpočinek.

K večeři jsme měli rizoto se sýrem a kyselou okurkou. Po večeři jsme si zahráli první hry (zvířátka a šálovanou) a rozdali první odměny. Nakonec jsme celý znaveni padli do postele.

Den 2

Po snídani lyžaři vyrazili na vleky na Klínovec, kde jsme se učili či zdokonalovali v lyžování. Nelyžaři si hráli hry na sněhu. K obědu jsme měli: kuřecí vývar s nudlemi; vepřový plátek na paprice a kynutý knedlík. Oběd byl tak výborný, že i menší děti snědly 9 knedlíků. Po obědě jsme pokračovali v lyžování. Nelyžaři se vydali na Boží Dar na Ježíškovu cestu. Všichni jsme se sešli unaveni na večeři plni žážitků. Všichni nelyžaři nám již jezdí na vleku a sjíždějí sami mírný svah.

K večeři jsme měli bramborovou kaši a kuřecí řízek. Po večeři jsme si zahráli hru zloděje a pak jsme již padli do postele.

Den 3

Po vydatné snídani jsme se jeli koupat do bazénu v hotelu Nástup. Všichni jsme si to v bazénu užili. Když jsme se dostatečně vymáchali a jeli zpět na oběd. K obědu byl kuřecí pátek s rýží. Jelikož nám počasí dnes (velký mráz, silní vítr a sněžení) nepřálo, odpolední lyžování nahradil bobařským slalomem. Ale po 45 minutách jsme z kopce odcházeli jak sněžní mužové. Tak jsme hráli různé hry v budově: tatranku, motanou, botovaná atd. Po sladkých knedlících k večeři jsme ve hrách pokračovali. Nakonec den zakončilo rozdáváním medailí.

Den 4

Ráno jsme se probudili již do pěkného počasí. Hned po snídani jsme vyrazili na lyže  a bobíci na túru do Německa. K obědu jsme měli bramborovou polévku, vepřový plátek, bramborový knedlík a špenát. Po obědě jsme opět vyrazili na lyže a bobíci na místní kopec, kde jim pan vlekař udělal bobovou dráhu. K večeři byly špagety. Po večeři jsme již začali balit a uklízet, rozdali si diplomy a čekalo na nás překvapení v podobě PALAČINKY. Na té si všichni moc pochutnali. Zítra nás čeká ještě karneval na lyžích a bobech.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.